Sydney and surfing!! Yeaah! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max Murre - WaarBenJij.nu Sydney and surfing!! Yeaah! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max Murre - WaarBenJij.nu

Sydney and surfing!! Yeaah!

Door: Mr. Max Murre

Blijf op de hoogte en volg Max

26 Januari 2013 | Australië, Sydney

Australië!!

Bij deze een update van mijn eerste week in Australië!

Vanuit Hong Kong ben ik naar Sydney gevlogen met een airbus A380. Super groot vliegtuig waar je nog best luxe zit voor economy class... Na een nacht vliegen en 3 uur slaap kwam ik rond 10 uur aan in het Wake Up! Hostel in Sydney, super relaxt hostel met mooie kamers en goeie faciliteiten:) om 11 uur maar gelijk meegegaan met de city tour van het hostel... Die dag was het best warm.. ik dacht naja het is australie... Daar is het nu eenmaal warm, wen er maar aan... Het bleek de warmste dag ooit gemeten in Sydney te zijn 46,8 graden!! Met de toer heb ik de hele stad gezien... Opera house (dat nogal klein overkwam, dacht eerst dat ik naar een miniatuur versie stond te kijken haha, daarnaast is het opera house niet wit maar cappuccino schuim bruin...) de harbour brigde was wel van een goed formaat:p net als de grote toren midden in de skyline van Sydney, weet de naam even niet... Tijdens de tour allemaal leuke mensen ontmoet waarmee ik nog een paar dagen ben opgetrokken. 'S avond zelf gekookt met wat andere hostelmembers...

De volgende dag was het weer echt slecht... 'S morgens naar Peter Pans gegaan om wat trips en hostels te boeken, was snel en goed geregeld:) daarna met m'n buddy Jim naar Marley Beach gegaan met de ferry.. jammer dat het regende want we vaarden langs het opera house.. gelukkig de dag ervoor al shiny pictures gemaakt:)

Marley beach was heel classy... Moet een van de mooiere stranden zijn... Daar leek het wel op maar door de regen zag het er een beetje treurig uit.

De volgende dag toch maar naar het wereld beroemde Bondi Beach gegaan in de regen. Ondanks de regen waren er nog veel mensen aan het hardlopen en sportief aan het doen op het strand... Het strand was veel groter dan het er op tv uitzag.

Maandag morgen om 7 uur vertrok de bus naar Surfspot X!! Ik heb een surfcamp geboekt van Mojo surf waarbij je 4 dagen gaat surfen... Aangekomen bij de surfspot bleek het echt superr relaxt te zijn... Ontbijt, lunch en avondeten zaten er allemaal bij... De staff en surf instructeurs waren relaxt:) van dinsdag tot en met vrijdag iedere dag surfen, chillen op het strand en 's avonds chillen bij het kampvuur met een lekka biertje:) good life, no worries!! Super relaxte mensen ontmoet uit Nederland, Duitsland, Noorwegen, Zweden, Frankrijk, Denemarken, Canada, USA enz...

Vrijdag aan het eind van de dag moest ik helaas weer verder... Na een nachtje in Byron Bay ben ik gelijk weer verder aan het reizen naar Surfer Paradise. Vandaag is het ook Australia day, een grote feestdag in Australië, beetje jammer dat het terror weer wordt met een cycloon ofzo?? Surfer paradise schijnt op Miami te lijken... Straks maar even rondkijken...

Morgen naar Noosa, back to nature!!

Veel plezier in de sneeuw in Nederland, gelukkig zijn de weersvoorspellingen hier beter, maandag weer 29 graden met zon:)

CHEERS MATES!!

  • 26 Januari 2013 - 09:16

    Bart:

    Hee wereldreiziger!
    Fijn te horen dat het allemaal goed gaat en dat je het naar je zin hebt daar!
    Het is best moeilijk voor te stellen dat jij daar als mooiboy op het strand ligt te zonnen en in de zee aan het surfen bent, terwijl het hier vriest dat het kraakt! Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je het daar naar je zin hebt! The Good Life :D

    Leuk ook dat je genoeg mensen daar ontmoet en niet alles alleen hoeft te doen.

    Ga je nog ergens snorkelen/duiken aan de Australische kust? great barrier reef?!
    En kijk maar uit voor alle wilde dieren in Noosa!

    Ik ben razend benieuwd naar je foto's, dus blijf uploaden!

    Heel veel plezier daar en ik lees wel weer over je!

    Groeten Bart

  • 26 Januari 2013 - 11:40

    Gerrit:

    Hey Max,

    Zo te lezen vermaak jij je prima aan de andere kant van de wereld! Goed om te horen, heb je wel verdiend na afgelopen jaar! Heel veel plezier!

    Groetjes Gerrit

  • 27 Januari 2013 - 11:20

    Anita:

    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Voor hier thuis ook zo super leuk om te lezen!!!Top en veel verder reisplezier toegewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

Op deze pagina zal ik updates van mijn reis rond de wereld geven. Tijdens deze reis van ongeveer 41.000km zal ik onder meer Hong Kong, Australie, Nieuw Zeeland, Fiji en New York gaan bewonderen! De reis is samen met mezelf en de rest van de wereld!

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 10080

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 26 Maart 2013

Wereldreis

Landen bezocht: