Nog maar een paar uurtjes!! > LET'S GO!! - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Max Murre - WaarBenJij.nu Nog maar een paar uurtjes!! > LET'S GO!! - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Max Murre - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar uurtjes!! > LET'S GO!!

Door: Max Murre

Blijf op de hoogte en volg Max

13 Januari 2013 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Jaja! nog maar een paar uur en dan pak ik het vliegtuig naar mijn eerste bestemming: Hong Kong. Ik heb er zin in maar het is toch wel even spannend om helemaal alleen de hele wereld rond te gaan reizen. Ik maak vast veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Het schijnt dat er in Hong Kong nog meer mensen rondlopen en dat ze daar een moeilijk taaltje spreken maar dat komt ook vast goed!

Bij deze ook nog even een bedankje voor alle goede wensen van iederen voor mijn reis! Super! Gaat zeker lukken! Ik heb volgens mij ook bijna iedereen gezien, super tof! doet me goed!

Tot ziens! Adios!

• 14 Januari 2013 - 08:30

Caroline:

Hey Maxie boy,

Ik denk dat je al bijna in Hong Kong bent aangekomen! Heel veel plezier daar! Neem iets leuks mee uit HongKong en shop till you drop daar! Denk dat je zeker wat hebt aan de tips van Joyce, een echte insider!
    Geniet er maar goed van en maak heel veel mooie fotos daar! Hier gaat t sneeuwen de komende dagen, dus wees blij dat je daar aan je bruine teint kan werken:-)!